Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag28.01.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Holiday Autos till Fältman & Malmén

Publicerad: 20 November 2001, 09:19
Uppdaterad: 6 December 2015, 17:19

Hyrbilföretaget Holiday Autos byter från och med november ut sin reklampartner Kristianstad mot Fältman & Malmén. Den nya byrån ansvarar för Holiday Autos kommunikationen i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Island och Ryssland.


Holiday Autos Norden marknadsföring sköts från det svenska huvudkontoret.

Fältman & Malmén har skapat ett material som ska användas under lågsäsong,

främst i dagspress och branchpress. Marknadsdirektör Helen Hellströmer är nöjd

med den nya byråns jobb så här långt.

- Vårt mål är att få Norden att inse fördelarna med att ha en bil när man är

utomlands. Det hoppas jag att det nya materialet ska göra, säger hon.

Fältman & Malméns arbete fortsätter under våren och inför påsken, när

högsäsongen för Holiday Autos infaller. Då ska mer kommunikation produceras och

fler medier ska användas enligt Helen Hellströmer.

Hur mycket Holiday Autos köper medier för kan Helen Hellströmer inte berätta.

Marknadsbudgeten ges från London och levereras löpande.

Klas Granström

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.