Här är alla vinnarna i Inhouse

INHOUSEGALAN. Under ondagskvällen prisades Sveriges bästa inhousekampanjer och inhousebyråer – spana in alla vinnarna här.

Kvällens mest prestigefulla pris – Årets inhouseavdelning – gick till mobiloperatören Tre. Metro stod för årets Bäst inkluderande kampanj då podden "Woman up" vann kategorin. 

Bästa expo gick till Ica och "Monsterträdgården" där man inspirerade barn och familjer till ett nyttigare Halloweenfirande. 

Emilia Eriksson på The we select company utsåg till Årets rookie med motiveringen att hon gett begreppet digital innovation en ny innebörd.  

Organisationen Maskrosbarn tog hem vinst i Årets kampanj med "Soc hör du mig?". 

Telias inhouseavdelning knep vinst i kategorin Bästa DR för kampanjen "Ett säkert kort" och Apotekets "Barnboken" utsågs till Bästa trycksak

Årets bästa digitala aktivitet stod Telge för som prisades för kampanjen "Sorteringsexperimentet". 

Spana in alla bilder från Inhousegalan här

 

Hanna Frick

Reporter

Publicerad 2018-10-25 06.25Uppdaterad 2018-11-09 14.56

Ämnen i artikeln: