Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Nyheter

Han blir vd på Stampen Media Partner

Publicerad: 6 November 2012, 10:12
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:37

Martin Alsander lämnar sin tjänst som vd på Infopaq för att bli vd på Stampen Media Partner.


Ämnen i artikeln:

Stampen Media PartnerStampen

Martin Alsander lämnar nu sin tjänst som vd på Infopaq för att bli vd på Stampen Media Partner. Tidigare har han arbetat som bland annat vice vd för Metro International och styrelseordförande i Metro Sverige.

Stampen Media Partnerstartades 2007 och har idag cirka 400 medarbetare och omsätter ungefär 700 miljoner kronor.

Stampen Media Partner driver koncernens utveckling inom Outdoor Media, Lifestyle Media, Experience Media, Mobile Media och Editorial Media.

– Stampen Media Partner har haft en fantastisk utveckling de senaste fem åren och är idag ledande på marknaden inom flera av sina verksamhetsområden. När Pelle nu vid årsskiftet efterträder mig som koncernchef känns det bra att kunna välkomna Martin till koncernen för att driva affärsområdet vidare, säger Tomas Brunegård, vd på Stampen-koncernen, i ett pressmeddelande.

Martin Alsander tillträder den nya tjänsten vid årsskiftet.

Elin Hanspers

elin.hanspers@dagensmedia.se


Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.