Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag22.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Guldnyckeln utökar med internationell dm

Publicerad: 4 November 2008, 12:18
Uppdaterad: 6 December 2015, 16:36

Det blir två nya kategorier i årets upplaga av Guldnyckeln. Dels sök, som Dagens Media, redan berättat och internationell dm.


I kategorin Internationell dm-kampanj export, premieras kampanjer som är gjorda i Sverige men som exponeras internationellt

- Swedma har varit mycket fokuserade på den svenska marknaden men många av medlemmarna jobbar internationellt. Det har gjorts många riktigt bra kampanjer som inte syns i Sverige och därför känner vi att det är dags att bredda Guldnyckeln, säger Marianne Lager, projektledare på Guldnyckeln.

Guldnyckeln är Sveriges största tävling i direktmarknadsföring och äger rum den 12 mars 2009. Tävlingen arrangeras av Swedma, intresseorganisationen för direktmarknadsföring.

Henrik Widell

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.