Gå direkt till textinnehållet
SökKontaktAnnonsera
Prenumerera

Nyheter

Fredlund begraver Quo Vadis

Carin Fredlund grundade Quo Vadis, tidningen om varumärken, 1987. Den lades ned 2005 men fortsatte sin existens som nyhetsbrev. Nu begravs varumärket Quo Vadis för gott. "25 år får räcka", säger Carin Fredlund.


Publicerad 2008-01-29 12:07

Dela artikeln:

- Jag är inte ett skvatt mindre intresserad av marknadsföring och varumärkesfrågor och har inga planer på att trappa ned min bevakning, säger Carin fredlund.

Sedan tidigare skriver hon krönikor åt Dagens Industri, föreläser på seminarier och jobbar med flera bokprojekt.

- Det finns så mycket annat som pockar och efter att ha bevakat den här branschen i 25 år känns det lite snävt att enbart göra det genom ett nyhetsbrev.

Henrik Widell

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.