Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Nyheter

Förstärkning till Sunny side up

Publicerad: 8 Januari 2013, 12:44
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:59

Reklam- och kommunikationsbyrån Sunny side up startar 2013 med tre nya rekryteringar. Under året väntas ytterligare rekryteringar.


Ämnen i artikeln:

Bokmässan

Igår började Joachim Lundell, tidigare från Stendahls, som strategisk projektledare. Även Jens Hendar, från projektet 365 saker, gick igår in i en fri roll som ska förstärka byrån digitala arbete. Joakim Ahnfelt, som närmast kommer från Momentum, började strax innan jul som ny ad.

– Vi är inte helt klara med rekryteringarna, utan vi tittar även efter ytterligare en produktionsledare. Vi behöver också se oss efter en orginalare. Det rullar på, säger Håkan Aludd, kreatör på Sunny side up, till dagensmedia.se och fortsätter:

– Det känns givetvis bra. Vi får fortsatt förtroende från flera kunder. Dessutom är nya kunder på ingång, men det är ingenting jag kan prata om mer i dagsläget.

Ett av de nya avtalen gäller Bokmässan 2013, som byrån haft avtal med de senaste fem åren.

– Avtalet gick ut, men vi fick förnyat förtroende vilket vi är jättestolta över. Vi sköter all kommunikation och nu sätter vi igång arbetet i sociala medier.

Fortsatt förtroende får också byrån av affärsskolan IHM Business school.

Sofia Hvenström


Ämnen i artikeln:

Bokmässan

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.