Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag24.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Forma hämtar säljchef från SvD

Publicerad: 28 Augusti 2008, 11:33
Uppdaterad: 6 December 2015, 16:42

Forma Magazine vill stärka relationen med reklam- och mediebyråer.


Till sin hjälp tar de Anna Wretlind från Svenska Dagbladet där hon var key account manager. Anna Wretlind har fått en ny tjänst som affärsutveklingschef på Forma Magazines annonsavdelning. Hon ska arbeta med att utveckla annonslösningar utöver tidningen, exempelvis event.

- Vi har en hel del erbjudanden utöver tidningen, men nu tar vi ytterligare ett steg för att förstå kundens affärer. Vi behöver arbeta ännu närmare reklam- och mediebyråer än vad vi gör i dag för att kunna skapa de bästa , säger Maria Croon, affäsrområdeschef på Forma Magazine.

Forma Magazine har också genomfört förändringar på marknadsavdelningen. Mattias Hellström är ny marknadschef för Market, Björn Sandberg för Restaurangvärlden och Karin Hedberg för Icanyheter.

Kristin Djerf

kristin.djerf@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.