Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag27.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Folksam byter reklammanér efter sommaren

Publicerad: 12 April 2007, 13:20
Uppdaterad: 6 December 2015, 17:08

Folksam har under hösten reviderat sin varumärkesplattform, och håller nu på att ta fram ny kommunikation tillsammans med reklambyrån ANR BBDO. Den nya reklamen sjösätts fullt ut efter sommaren, enligt Folksams kommunikationsdirektör Birgitta Olsson-Tapper.


- Vi har haft den tidigare varumärkesplattformen i sju år och under den tiden har det hänt mycket både i branschen och i Folksam. Den nya plattformen är enklare och tydligare. Målsättningen är att komma närmare kunderna, säger Birgitta Olsson-Tapper.

Kristin Djerf

kristin.djerf@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.