Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag03.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Family Living bjuder Lagerhaus på redaktionell hausse

Publicerad: 29 Januari 2007, 12:46
Uppdaterad: 6 December 2015, 17:12

Bonniertidningen Family Living har inlett ett samarbete med butikskedjan Lagerhaus. Redaktionellt material byts mot synlighet i butik.


Samarbetet innebär att Family Livings läsare får 20 procent rabatt på Lagerhaus och att tidningen säljs till halva priset i butikerna. Dessutom har Family Livings inredare Karin Myrenberg valt ut ett antal Lagerhaus-produkter som i tidningen är märkta med Family Living gillar-etiketter.

- Det här är en möjlighet för oss som ny tidning att nå ut till inredningsintresserade. Lagerhaus passar vår målgrupp, det är en färgglad och kreativ butik, säger Carina Nunstedt, chefredaktör och ansvarig utgivare för Family Living.

Hon fortsätter:

- De ligger rätt trendmässigt och har ett brett sortiment som passar våra läsare. Viktigt är också att de är spridda över hela landet. Det skapar ett mervärde för våra läsare.

Family Living har fler liknande samarbeten på gång. Längre fram i vår ska tidningen samarbeta med Indiska.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.