Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag29.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Expressen samarbetar med Allt om-sajterna

Publicerad: 4 April 2002, 12:22
Uppdaterad: 6 December 2015, 17:16

I morgon fredag lanserar Expressen sin nya nöjesbilaga Guiden. Som en del i den satsningen inleder tidningen ett samarbete med de lokala stadsguiderna Allt om Stockholm, Allt om Göteborg och Allt om Malmö.


- För oss är det strategiskt riktigt eftersom det är rätt målgrupp för oss, säger Kajsa Medin som är vd på Allt om Stockholm.

Cityguiderna ska förmedla evenemangstips till Guiden och på så sätt driva folk vidare till sajterna.

- Vi ser det som ytterligare ett sätt att få mer trafik till vår sajt och utöka målgruppen, säger Kajsa Medin.

Allt om Stockholms målgrupp är storstadsbor mellan 18 och 39 år som spenderar mycket tid och pengar på evenemang i storstan.

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.