Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag21.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Ekströms huvudsponsor för Junibacken

Publicerad: 3 Februari 2000, 07:05
Uppdaterad: 6 December 2015, 17:31

Junibacken i Stockholm har tecknat ett fyraårigt avtal med Procordia Food som blir ny huvudsponsor.


Procordia Food säger i ett pressmeddelande att det är för varumärket Ekströms

räkning man tecknat avtalet. Junibackens inriktning, som byggts upp kring

främst Astrid Lindgrens sagovärld, stämmer väl överens med ambitionerna att

vitalisera varumärket Ekströms, säger marknadschef Joakim Johnsson. På schemat

står nu alltså en omfattande sponsringsinsats för Sveriges huvudplats för

barnkultur, Junibacken.

Henrik Meerburg

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.