Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag25.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

DirektMedia sponsrar Guldnyckeln

Publicerad: 10 November 2008, 12:50
Uppdaterad: 6 December 2015, 16:36

Direktmedia blir dm-tävlingen Guldnyckelns officeilla partner.


Direktmedia har tidigare sponsrat Guldnyckelns digitala kategori. Nu tar man dock klivet upp och blir tävlingens officiella partner.

- Guldnyckeln den enda tävlingen inom marknadsföring som fokuserar på mätbart resultat, något som faktiskt blir allt viktigare ju tuffare det ekonomiska klimatet blir, säger Martin Olofsson, vd på DirektMedia, enligt ett pressmeddelande.

Guldnyckeln, som arrangeras av Swedma, hålls den 12 mars.

Martin Schori

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.