Få hela storyn
Starta din prenumeration
Debatt
Mediebranschen granskar gärna andra, men ytterst sällan oss själva. Borde vi inte ändra på det för att höja den egna trovärdigheten i en tid där vi ifrågasätts? Det frågar sig debattören och frilansskribenten Anna Gullberg i sin senaste debattartikel.
Publicerad: 14 Oktober 2020, 10:00
Det här är opinionsmaterial
Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.
”Aldrig tidigare har behovet av mediegranskning varit större”, skriver Anna Gullberg.
Foto: Emelie Langer Strömberg/Studio Langer
Ämnen i artikeln:
MediernaMediebranschen genomgår den största krisen någonsin, samtidigt förmår vi som krisar inte att rikta blicken inåt, fullt upptagna som vi är med att gå i försvar. Resultatet blir att vi
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Det här är opinionsmaterial
Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.
Ämnen i artikeln:
Medierna