Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag02.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Debatt

Anna Gullberg: Storyn som ingen i mediebranschen vill göra

Mediebranschen granskar gärna andra, men ytterst sällan oss själva. Borde vi inte ändra på det för att höja den egna trovärdigheten i en tid där vi ifrågasätts? Det frågar sig debattören och frilansskribenten Anna Gullberg i sin senaste debattartikel.

Publicerad: 14 Oktober 2020, 10:00

Det här är en opinionstext

Åsikterna som uttrycks i artikeln står skribenten/skribenterna för.

”Aldrig tidigare har behovet av mediegranskning varit större”, skriver Anna Gullberg.

Foto: Emelie Langer Strömberg/Studio Langer


Ämnen i artikeln:

Medierna

Mediebranschen genomgår den största krisen någonsin, samtidigt förmår vi som krisar inte att rikta blicken inåt, fullt upptagna som vi är med att gå i försvar. Resultatet blir att vi

Få hela storyn –

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Det här är en opinionstext

Åsikterna som uttrycks i artikeln står skribenten/skribenterna för.

Ämnen i artikeln:

Medierna

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.