Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag29.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Brandconnection tar Gröna Lund från CIA

Publicerad: 29 April 2002, 13:19
Uppdaterad: 6 December 2015, 17:16

Mediebyrån Brandconnection, före detta Message Plus, får ansvaret att placera nöjesparken Gröna Lunds budget i medier. 2001 köpte Gröna Lund medieutrymme för cirka 10 miljoner kronor brutto.


- Det är jättekul att få jobba med ett så välkänt och starkt varumärke, säger Sofie Westerstrand, vd för Brandconnection

Gröna Lund använde tidigare mediebyrån Mediaedge CIA.

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.