Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Blue Carrot värvar från Rewir

Publicerad: 10 januari 2013, 12:12
Uppdaterad: 6 december 2015, 13:59

Niklas Dahl blir ny insiktschef på kommunikations- och varumärkesbyrån Blue Carrot.


Ämnen i artikeln:

Rewir

Sedan den första januari i år är Niklas Dahl ny insiktschef, eller Head of Research, på Blue Carrot. Han kommer närmast från varumärkesbyrån Rewir där han var ansvarig för byråns insiktserbjudande.

– Det känns jättespännande att komma till Blue Carrot. Jag går in i en övergripande roll där jag kommer att vara med att utveckla byråns produkter och tjänsterbjudanden inom strategisk varumärkesrådgivning. Dessutom kommer jag att vara med vid rekryteringar och hjälpa till att få byrån att växa, säger Niklas Dahl till dagensmedia.se.

Niklas Dahl har under tio års tid arbetat som konsult inom analys och varumärkesstrategi.

– Jag har mycket driv och ett stort sug att skapa nya affärer.

Hur ser ni på 2013?

– Jag tror att det blir ett tufft, men utmanande år för branschen. Blue Carrots position är helt rätt i tiden, det gäller att förstå marknaden och kunderna för att kunna lägga pengarna där de gör mest nytta.

Sofia Hvenström

Ämnen i artikeln:

Rewir

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.