Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Blogg

Uppmärksamhetens inflytande över era medieplaner

Publicerad: 26 Juni 2019, 07:55

Sommarvärden Anders Hansens sommarprat om uppmärksamhet är intressant utifrån ett annonsörsperspektiv, skriver Emma Blom.


Ämnen i artikeln:

Emma Blom

Den här hjärnforskaren Anders Hansen, eller läkare kanske han är, som sommarpratade idag. Han sa flera intressanta grejer, men en som var särskilt relevant för sådana som oss är att den valuta som är allra mest värd på det stora vida internet är – vår uppmärksamhet. 

I Anders resonemang så handlar det om att vår uppmärksamhet ständigt är delad eftersom mobiltelefonen etc, men det finns andra dimensioner i det där. Som har med reklam att göra.

Läs hela inlägget i Emma Bloms blogg hos Dagens Media.  


Ämnen i artikeln:

Emma Blom

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.