Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag05.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Blogg

Tre vattendelare 2020

Publicerad: 20 Januari 2020, 12:13

”Kreativitet 2020 måste ha sina rötter i data”, skriver Dagens Medias bloggare Emma Blom i en spaning i samband med det nya året.

Dagens Medias bloggare Emma Blom avslöjar vilka tankar som kommer att genomsyra hennes förhållningssätt till 2020. Och här har annonsörer en del att ta efter, menar hon.


Ämnen i artikeln:

Emma Blom

Nytt år, nya insikter! Och ja, jag har varit på semester och därför lite slö i starten när det kommer till tankar om vad vi ska tänka på i år. Kalla det nyårslöften om du vill. Oavsett vilket är starten på året en bra tid att försöka samla sig lite och se till det stora hela. Senare under året blir blicken mera grumlig och kortsiktig. Det är allt vi ska hinna innan sommaren, budgetar som ska tömmas på snabba konverteringskampanjer och att rädda upp läget efter någon tidigare kampanj som inte gick som man hade tänkt. Här är därför ett par tankar som kommer genomsyra mitt förhållningssätt till 2020 och eventuellt finns den en del annonsörer som borde ta efter.

Läs hela texten på Emma Bloms blogg, där hon går framhåller vikten av data, mod – och autenticitet.

Ämnen i artikeln:

Emma Blom

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.