Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag03.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Blogg

Framgångsfaktorer för paid content (del 2)

Publicerad: 10 Mars 2020, 06:33

I del två i Dagens Medias bloggare Jonas Åströms serie om framgångsfaktorer för en lyckad digital prenumerationsaffär djupdyker han i tre nya områden.


Ämnen i artikeln:

Prenumerationer

I denna del två av framgångsfaktorer för en digital prenumerationsaffär tittar vi vidare på tre nya områden, nämligen erbjudande och paketering, sälj och konvertering och optimerad upplevelse. Dessa områden är till sin natur väldigt taktiska, men också mycket kritiska att optimera för att nå framgång med digitala prenumerationer.

Läs hela Jonas Åströms blogginlägg här.

Ämnen i artikeln:

Prenumerationer

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.