Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Digitalt presenteras av:

Emma Blom: "Content måste skapas för att distribueras"

"En grej jag säger ofta för att bevisa någon slags poäng är: ingen vaknade imorse och tänkte – oj vad jag önskar det fanns mer content jag kunde konsumera innan jag går till jobbet. Alla fnissar då av artighet och igenkänning. För vem behöver MER content?"


Publicerad: 12 November 2018, 14:44
Uppdaterad: 12 November 2018, 14:51

Ämnen i artikeln:

Emma Blom

Emma Blom reder ut tre viktiga parametrar när det kommer till content.

Foto: Janne Næss

Med det sagt produceras det allt mer innehåll och jag tycker mig faktiskt se att allt mer innehåll också har en genomtänkt relevans, skriver Emma Blom. 

"Men det finns några otroligt viktiga parametrar som jag tror att många väger in i ekvationen alldeles för sent". 

Här kan du läsa hela Emma Bloms inlägg, som mynnar ut i tre insikter om content.

Ämnen i artikeln:

Emma Blom

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.