Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag11.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Blogg

”Den globala oförmågan att fatta beslut förlamar oss”

Publicerad: 22 April 2020, 12:35

Emma Blom bloggar om tre kommunikationstrender som vi kommer att få se mer av under våren, sommaren och hösten.

Foto: Janne Næss

Det som utmärker marknaden just nu är en global brist på initiativkraft och oförmågan att fatta några som helst viktiga och stora beslut, bloggar Emma Blom.


Ämnen i artikeln:

Emma Blomcoronaviruset

”Första vågen av corona-kampanjer har nu redan sköljt över oss. De gick i korthet ut på en och samma sak allihop – maintain social distancing. Den stora merparten av kampanjerna går helt enkelt ut på en modifierad logotype med bokstäver och designelement långt isär i olika varianter”, skriver Emma Blom i sin blogg på Dagens Media.

Hon ger sig där på att förutspå vilka kommunikationstrender och beteenden vi kommer att få mer av under resten av våren, sommaren och hösten. 

”Vissa är värda att ta i beaktande och vissa är helt klart värda att bara försöka undvika.”

Läs bloggen i sin helhet här. 

Ämnen i artikeln:

Emma Blomcoronaviruset

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.