Få hela storyn
Starta din prenumeration
Nyheter
Publicerad: 20 Januari 2009, 08:08
Uppdaterad: 6 December 2015, 16:23
En ny grafisk profil blir det första som Berns Salongers nya reklambyrå Häger Fredlund ska sätta tänderna i.
Efter en upphandling har det anrika nöjespalatset Berns Salonger valt Häger Fredlund som ny huvudbyrå.
Ett av de första uppdragen blir att se över Berns grafiska profil.
- Berns är fantastiskt på många sätt, bland annat genom att vi erbjuder så många olika verksamheter, som boutiquehotell, nattklubb och restauranger men även konferenser och konserter. Då är det lätt att kommunikationen blir spretig, så vi behöver hjälp att får ett paraply som står för Berns Salonger utan att varje avdelning tappar sin identitet, säger Annika Frisch, marknadschef för Berns Salonger, i ett pressmeddelande.
Byråvalsprocessen inleddes i september och det nya samarbetet inleds med en byråkonferens under denna vecka.
Dagens Media har sökt Annika Frisch.
Erik Wisterberg