Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

fredag23.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Analysbrevet

Analysbrevet 30 mars: Bonnierbonusar, New York Times-förvärv och annonsfall hos nätjättarna

Publicerad: 30 mars 2020, 05:20

New York Times köper ljudtjänst och såväl Facebook som Twitter vittnar om hur de tappat annonsintäkt i spåren av det nya coronaviruset. Det är några av veckans viktigaste branschnyheter.

Foto: Janne Næss

Bonnierbonusar i coronatider får kritik + New York Times köper ljudtjänst + Facebook och Twitter tappar annonsintäkter.


Ämnen i artikeln:

BonnierTV4NTMMTGArbetetNew York TimesCom hemTeliaDagens Nyheter

1. Bonnierbonusar i coronatider får kritik

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.