Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag19.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Utomhus

Wallstreet Media får förnyat förtroende av Västtrafik

Publicerad: 1 April 2015, 10:05
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:07

Wallstreet Media får fortsätta med uppdraget att sälja reklamplatserna på Västtrafiks fordon.


Ämnen i artikeln:

Västtrafik

Nyligen drog Västtrafik igång en upphandling gällande reklamytorna på bolagets 2000 spårvagnar, tåg, båtar och bussar.

Nu står det klart att Wallstreet Media får förnyat förtroende.

– Vi strävar hela tiden efter att förbättra våra kunders reseupplevelse. Därför var det viktigt att hitta en samarbetspartner som kan utveckla affären och ytorna både för kunderna och för Västtrafik. Wallstreet har god förståelse för marknaden och tillsammans med dem kommer vi att lyckas, säger Maria Björner Brauer, enhetschef på Västtrafik, i ett pressmeddelande.

Västtrafik och Wallstreet Media har samarbetat i tolv år.

Dagens Media söker Wallstreet Medias vd Jonas Stendahl.

Dante Thomsen

Ämnen i artikeln:

Västtrafik

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.