lördag1 april

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Utomhus

Visual Art norpar Fiats marknadschef

Publicerad: 25 september 2017, 06:10
Uppdaterad: 25 september 2017, 14:13

Jesper Albansson till Visual Art.

Visual Art rekryterar från kundsidan till en nyinrättad tjänst som ”creative opportunities manager”.

Ämnen i artikeln:

Visual Art

MN

Madeleine Nilsson

madeleine@dagensmedia.se


Utomhusbolaget Visual Art rekryterar Jesper Albansson, som närmast kommer från en tjänst som marknadschef på FCA – Fiat/Chrysler/Jeep/Alfa Romeo.

Hans roll som ”creative opportunities manager” blir att utveckla affären mellan Visual Arts två affärsområden digital signage och digital out of home.

– Jesper har både kunskap om marknadschefens utmaningar och ett tydligt säljdriv, vilket är en perfekt kombination för oss. Vi vill utveckla vårt erbjudande för att hjälpa våra kunder att få ut det mesta av sina marknadsinvesteringar hos oss, säger Hoss Khosravi, partner och affärsområdesansvarig på Visual Art Group, i ett pressmeddelande.

Han fortsätter:

– Vi vill bygga en kreativ och insiktsdriven verksamhet som tar avstamp i Visual Arts tekniska kunnande och innovationskraft. En av flera viktiga uppgifter blir att utveckla lösningar som antingen förstärker kundernas befintliga affär eller erbjuder en ny dimension.

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev