Visual Art norpar Fiats marknadschef

Jesper Albansson till Visual Art.

Visual Art rekryterar från kundsidan till en nyinrättad tjänst som ”creative opportunities manager”.

Utomhusbolaget Visual Art rekryterar Jesper Albansson, som närmast kommer från en tjänst som marknadschef på FCA – Fiat/Chrysler/Jeep/Alfa Romeo.

Hans roll som ”creative opportunities manager” blir att utveckla affären mellan Visual Arts två affärsområden digital signage och digital out of home.

– Jesper har både kunskap om marknadschefens utmaningar och ett tydligt säljdriv, vilket är en perfekt kombination för oss. Vi vill utveckla vårt erbjudande för att hjälpa våra kunder att få ut det mesta av sina marknadsinvesteringar hos oss, säger Hoss Khosravi, partner och affärsområdesansvarig på Visual Art Group, i ett pressmeddelande.

Han fortsätter:

– Vi vill bygga en kreativ och insiktsdriven verksamhet som tar avstamp i Visual Arts tekniska kunnande och innovationskraft. En av flera viktiga uppgifter blir att utveckla lösningar som antingen förstärker kundernas befintliga affär eller erbjuder en ny dimension.

Madeleine Nilsson

Redaktör

Publicerad 2017-09-25 06.10Uppdaterad 2017-09-25 14.13

Ämnen i artikeln:

Dela artikeln: