Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Utomhus

Visual Art norpar Fiats marknadschef

Jesper Albansson till Visual Art.

Visual Art rekryterar från kundsidan till en nyinrättad tjänst som ”creative opportunities manager”.


Publicerad 2017-09-25 06:10
Uppdaterad 2017-09-25 14:13

Ämnen i artikeln:

Visual Art

Dela artikeln:

Utomhusbolaget Visual Art rekryterar Jesper Albansson, som närmast kommer från en tjänst som marknadschef på FCA – Fiat/Chrysler/Jeep/Alfa Romeo.

Hans roll som ”creative opportunities manager” blir att utveckla affären mellan Visual Arts två affärsområden digital signage och digital out of home.

– Jesper har både kunskap om marknadschefens utmaningar och ett tydligt säljdriv, vilket är en perfekt kombination för oss. Vi vill utveckla vårt erbjudande för att hjälpa våra kunder att få ut det mesta av sina marknadsinvesteringar hos oss, säger Hoss Khosravi, partner och affärsområdesansvarig på Visual Art Group, i ett pressmeddelande.

Han fortsätter:

– Vi vill bygga en kreativ och insiktsdriven verksamhet som tar avstamp i Visual Arts tekniska kunnande och innovationskraft. En av flera viktiga uppgifter blir att utveckla lösningar som antingen förstärker kundernas befintliga affär eller erbjuder en ny dimension.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.