Utomhus
Visual Art etablerar sig i Göteborg
Publicerad: 4 februari 2014, 15:01
Uppdaterad: 6 december 2015, 12:49
Fredrik Skåntorp, tidigare marknadschef på Gina Tricot, blir Visual Arts man i Västsverige.
Ämnen i artikeln:
Visual ArtDagens Media berättade för en dryg vecka sedan att Fredrik Skåntorp startar det egna säljbolaget Closer, med ambitionen att hjälpa mediehusen i Stockholm med försäljningen i Göteborg och övriga Västsverige.
Nu står det klart att Visual Art, som säljer digital utomhusreklam, inleder ett samarbete med Fredrik Skåntorp.
– De flesta mediebyrånätverk har ju kontor i Göteborg också där de köper nationella kampanjer för sina kunder, plus alla stora företag som har huvudsätet i Västsverige. Det är dessa som Fredrik kommer att ansvara för, berättar Hoss Khosravi, säljchef på Visual Art, för Dagens Media.
Fredrik Skåntorp har tidigare i karriären varit försäljningschef på JCDecaux och Metro.