Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Utomhus

Visual Art etablerar sig i Göteborg

Publicerad: 4 februari 2014, 15:01
Uppdaterad: 6 december 2015, 12:49

Fredrik Skåntorp, tidigare marknadschef på Gina Tricot, blir Visual Arts man i Västsverige.

Ämnen i artikeln:

Visual Art

FS

Fredrik Svedjetun

fredrik@dagensmedia.se


Dagens Media berättade för en dryg vecka sedan att Fredrik Skåntorp startar det egna säljbolaget Closer, med ambitionen att hjälpa mediehusen i Stockholm med försäljningen i Göteborg och övriga Västsverige.

Nu står det klart att Visual Art, som säljer digital utomhusreklam, inleder ett samarbete med Fredrik Skåntorp.

– De flesta mediebyrånätverk har ju kontor i Göteborg också där de köper nationella kampanjer för sina kunder, plus alla stora företag som har huvudsätet i Västsverige. Det är dessa som Fredrik kommer att ansvara för, berättar Hoss Khosravi, säljchef på Visual Art, för Dagens Media.

Fredrik Skåntorp har tidigare i karriären varit försäljningschef på JCDecaux och Metro.

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev