Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Utomhus

Visual Art etablerar sig i Göteborg

Fredrik Skåntorp, tidigare marknadschef på Gina Tricot, blir Visual Arts man i Västsverige.

Fredrik Svedjetun

Chefredaktör och ansvarig utgivare

fredrik@dagensmedia.se


Publicerad: 04 Februari 2014, 15:01
Uppdaterad: 06 December 2015, 12:49

Ämnen i artikeln:

Visual Art

Dagens Media berättade för en dryg vecka sedan att Fredrik Skåntorp startar det egna säljbolaget Closer, med ambitionen att hjälpa mediehusen i Stockholm med försäljningen i Göteborg och övriga Västsverige.

Nu står det klart att Visual Art, som säljer digital utomhusreklam, inleder ett samarbete med Fredrik Skåntorp.

– De flesta mediebyrånätverk har ju kontor i Göteborg också där de köper nationella kampanjer för sina kunder, plus alla stora företag som har huvudsätet i Västsverige. Det är dessa som Fredrik kommer att ansvara för, berättar Hoss Khosravi, säljchef på Visual Art, för Dagens Media.

Fredrik Skåntorp har tidigare i karriären varit försäljningschef på JCDecaux och Metro.

Ämnen i artikeln:

Visual Art

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.