Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag19.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Utomhus

Visual Art bygger ut digitala nätverket

Publicerad: 17 December 2018, 12:55

Konghälla Center i Kungälv öppnar i mars 2019. Här etablerar Visual Art både wayfinding och kommersiella DOOH-ytor.

Foto: Adapta Fastigheter.

Visual Art lägger till ytterligare fyra köpcentrum i sitt DOOH-erbjudande.


Ämnen i artikeln:

Visual Art

Visual Art kan nu lägga till Krämaren och Vågen i Örebro, Kvarteret Igor i Västerås och helt nya Kongahälla Center i Kungälv till sitt nätverk av digitala utomhusskyltar.

Totalt innebär det att bolaget lägger till 40 nya ytor.

– Det är med lika delar ödmjukhet och tillförsikt som vi kan konstatera att så många fastighetsägare ser vårt erbjudande som marknadens mest intressanta, innovativa och leveranssäkra, säger Hoss Khosravi, chief revenue officer på Visual Art, i ett pressmeddelande.

– Med de här partnerskapen ökar vi vår räckvidd ytterligare och förser samtidigt fastighetsägarna med DOOH och wayfinding-lösningar av yppersta klass.

Avtalen innebär att Visual Art ska driftsätta, utveckla och ansvara för försäljningen för de nya digitala ytorna.

Beräknad försäljningsstart för Krämaren och Vågen i Örebro, samt Konghälla Center i Kungälv, är mars 2019 och Kvarteret Igor i Västerås beräknas ingå i medieutbudet från och med maj 2019.

Madeleine Nilsson

Reporter

madeleine.nilsson@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Visual Art

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.