Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Utomhus

Visual Art bygger ut digitala nätverket

Visual Art lägger till ytterligare fyra köpcentrum i sitt DOOH-erbjudande.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine.nilsson@dagensmedia.se


Publicerad: 17 December 2018, 12:55

Ämnen i artikeln:

Visual Art

Konghälla Center i Kungälv öppnar i mars 2019. Här etablerar Visual Art både wayfinding och kommersiella DOOH-ytor.

Foto: Adapta Fastigheter.

Visual Art kan nu lägga till Krämaren och Vågen i Örebro, Kvarteret Igor i Västerås och helt nya Kongahälla Center i Kungälv till sitt nätverk av digitala utomhusskyltar.

Totalt innebär det att bolaget lägger till 40 nya ytor.

– Det är med lika delar ödmjukhet och tillförsikt som vi kan konstatera att så många fastighetsägare ser vårt erbjudande som marknadens mest intressanta, innovativa och leveranssäkra, säger Hoss Khosravi, chief revenue officer på Visual Art, i ett pressmeddelande.

– Med de här partnerskapen ökar vi vår räckvidd ytterligare och förser samtidigt fastighetsägarna med DOOH och wayfinding-lösningar av yppersta klass.

Avtalen innebär att Visual Art ska driftsätta, utveckla och ansvara för försäljningen för de nya digitala ytorna.

Beräknad försäljningsstart för Krämaren och Vågen i Örebro, samt Konghälla Center i Kungälv, är mars 2019 och Kvarteret Igor i Västerås beräknas ingå i medieutbudet från och med maj 2019.

Ämnen i artikeln:

Visual Art

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.