Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag29.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Utomhus

Utomhusbolagen tvingas göra om sina villkor

Publicerad: 23 Mars 2020, 10:36

”Det viktigaste för oss är att vi levererar vad vi har lovat till våra kunder”, säger Sami Vikback på Clear Channel.

Foto: Press och Janne Næss

För att stoppa spridningen av coronaviruset håller sig allt fler människor inomhus, vilket i hög grad påverkar utomhusbolagen. Dagens Media har pratat med JCDecaux, Clear Channel och Ocean Outdoor om hur de ska kunna leverera sina kampanjer trots kristider.


Ämnen i artikeln:

coronavirusetUtomhusreklamJCDecauxClear ChannelOcean Outdoor

När allt färre människor rör sig ute på stan, i tunnelbanan och i butiker når utomhusreklamen också fram till färre kontakter. Trots den stora skillnaden menar utomhusbolagen att de kan

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.