Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag19.01.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Utomhus

Utomhusbolagen tvingas göra om sina villkor

Publicerad: 23 Mars 2020, 10:36

”Det viktigaste för oss är att vi levererar vad vi har lovat till våra kunder”, säger Sami Vikback på Clear Channel.

Foto: Press och Janne Næss

För att stoppa spridningen av coronaviruset håller sig allt fler människor inomhus, vilket i hög grad påverkar utomhusbolagen. Dagens Media har pratat med JCDecaux, Clear Channel och Ocean Outdoor om hur de ska kunna leverera sina kampanjer trots kristider.


Ämnen i artikeln:

coronavirusetUtomhusreklamJCDecauxClear ChannelOcean Outdoor

När allt färre människor rör sig ute på stan, i tunnelbanan och i butiker når utomhusreklamen också fram till färre kontakter. Trots den stora skillnaden menar utomhusbolagen att de kan

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.