Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag02.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Utomhus

UPPDATERAD: Kvällspressen och utomhus hoppfulla om vändning

Publicerad: 9 Juni 2020, 14:58
Uppdaterad: 10 Juni 2020, 06:47

Bild 1/2  Joakim Flodin på Schibsted, Marta Tiberg på Clear Channel och Andreas Lind på Ocean Outdoor och Alexander Lydecker på Bonnier News kommenterar tappet.

Foto: Janne Næss / Clear Channel / Janne Næss

UPPDATERAD. Trots att utomhusbolagen och kvällspressen tappar rejält under maj månad är alla bolag som Dagens Media pratat med hoppfulla om en förbättring framöver. ”Hela sommaren ser faktiskt helt okej ut givet förutsättningarna”, säger Joakim Flodin, vd på Schibsted marketing services.


Ämnen i artikeln:

Joakim FlodinClear ChannelSchibsted

Mediekategorierna kvällspress och utomhus är två av de mediekategorier som backar absolut mest enligt Sveriges Mediebyråers färska siffror på investeringarna under maj månad.

Få hela storyn –

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.