onsdag27 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Utomhus

UPPDATERAD. Branschorganisationerna kallar Outdoor Impact till möte

Publicerad: 17 december 2019, 06:37

Efter flera förseningar –  Outdoor Impact kallas till möte av Sveriges Annonsörer och Sveriges Mediebyråer möte om mätvalutans framtid.

Foto: Janne Næss

UPPDATERAD. Sveriges Annonsörer och Sveriges Mediebyråer har kallat Outdoor Impact till ett möte. Förseningen av nya valutan uppges återigen bero på att man inte lyckats hitta en mätmetod som alla utomhusbolag ställer sig bakom: ”Det har förekommit lite diskussioner med Visual Art”, bekräftar Peter Mackhé.

Ämnen i artikeln:

Sveriges AnnonsörerOutdoor ImpactSveriges MediebyråerUtomhus

Janne Næss

janne.naess@dagensmedia.se


Outdoor Impact, mätvalutan för digital och analog utomhus, rullades ut i Sverige år 2017, och en uppdaterad version har gång på gång försenats.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev