Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag05.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Utomhus

UPPDATERAD. Branschorganisationerna kallar Outdoor Impact till möte

Publicerad: 17 December 2019, 06:37

Efter flera förseningar –  Outdoor Impact kallas till möte av Sveriges Annonsörer och Sveriges Mediebyråer möte om mätvalutans framtid.

Foto: Janne Næss

UPPDATERAD. Sveriges Annonsörer och Sveriges Mediebyråer har kallat Outdoor Impact till ett möte. Förseningen av nya valutan uppges återigen bero på att man inte lyckats hitta en mätmetod som alla utomhusbolag ställer sig bakom: ”Det har förekommit lite diskussioner med Visual Art”, bekräftar Peter Mackhé.


Ämnen i artikeln:

Outdoor ImpactSveriges AnnonsörerSveriges MediebyråerUtomhus

Outdoor Impact, mätvalutan för digital och analog utomhus, rullades ut i Sverige år 2017, och en uppdaterad version har gång på gång försenats.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.