Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag14.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Utomhus

Steen & Ström dubbelt nominerade i reklamtävling

Publicerad: 10 April 2013, 06:06
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:49

Steen & Ströms gallerior Emporia i Malmö och Mirum i Norrköping är finalister i reklamtävlingen ICSC Solal Marketing Award.


Steen & Ström är dubbelt nominerade i tävlingen ICSC Solal Marketing Award. I årets final tävlar bland andra Emporia i Malmö och Mirum i Norrköping – som båda ägs av Steen & Ström

Emporia som öppnade i höstas tävlar med sin invigningskampanj, sin strategi och sitt kampanjupplägg för sociala medier.

– Emporia har verkligen satts på Sverigekartan, både genom att det är ett fantastiskt köpcentrum men också för den starka marknadsföringen som gav oss flest Facebook fans av alla köpcentrum i Sverige på mindre än en månad säger Cindy Jonsson, marknadschef på Steen & Ström i ett pressmeddelande.

Mirum Galleria tävlar med sin varumärkesförändring från Hageby Centrum till Mirum Galleria som förutom namnbytet innebär ett förnyande av varumärket och en ny kommunikationsstrategi.

International Council of Shopping Centres är en intresseorganisation för köpcentrum, detaljister och fastighetsägare över hela världen. Årets tävling slog rekord i antal bidrag med 229 stycken från 21 olika länder. Finalen avgörs på ICSCs konferens i London den 14-15 maj.

Helen Preutz

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.