Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag21.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Utomhus

Skönhetsrådet om reklambåten: ”Hör inte hemma i Stockholms vattenrum”

Publicerad: 15 Januari 2020, 15:12

Skiss på hur Daniel Redgerts och Max Bjurströms Billboat kommer att se ut. Foto: Wikimedia

UPPDATERAD. Daniel Redgerts och Max Bjurströms ”Billboat” väcker kritik hos Skönhetsrådet, medieprofiler och politiker: ”Reklamen skulle bli väldigt störande”, säger Skönhetsrådets Henrik Nerlund till Dagens Media. Men vd:n Max Bjurström är övertygad om att båten kommer att smälta in i Stockholm.


Ämnen i artikeln:

Daniel RedgertUtomhusStockholms Stad

I början av veckan rapporterade Dagens Media om Daniel Redgerts nya projekt  ”Billboat”, som är ett nytt medieformat han lanserar på vårkanten tillsammans med Max Bjurström.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.