Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag10.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Utomhus

Så ställer Clear Channel om under krisen

Publicerad: 28 Maj 2020, 08:43

Coronakrisen har gjort att människor rör sig på ett annat sätt, vilket kräver att utomhusbolagen ser över och anpassar såväl erbjudanden som organisation, berättar kommunikations- och marknadsdirektören Marta Tiberg.

Foto: Clear Channel

Människors rörelsemönster har förändrats drastiskt till följd av coronaviruset, vilket påverkar utomhusbolagen. Medan vissa platser i stort sett är folktomma har antalet personer ökat på andra. Clear Channels kommunikations- och marknadsdirektör Marta Tiberg berättar vilka anpassningar bolaget gör till den nya situationen.


Ämnen i artikeln:

coronavirusetUtomhusClear Channel

I slutet av januari bekräftades det första fallet av coronavirus i Sverige. En dryg månad senare kom viruset på allvar till Sverige. Och sedan Folkhälsomyndigheten i mars skärpt sina riktlinjer

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.