Få hela storyn
Starta din prenumeration
Utomhus
Publicerad: 28 maj 2020, 08:43
Coronakrisen har gjort att människor rör sig på ett annat sätt, vilket kräver att utomhusbolagen ser över och anpassar såväl erbjudanden som organisation, berättar kommunikations- och marknadsdirektören Marta Tiberg.
Foto: Clear Channel
Människors rörelsemönster har förändrats drastiskt till följd av coronaviruset, vilket påverkar utomhusbolagen. Medan vissa platser i stort sett är folktomma har antalet personer ökat på andra. Clear Channels kommunikations- och marknadsdirektör Marta Tiberg berättar vilka anpassningar bolaget gör till den nya situationen.
I slutet av januari bekräftades det första fallet av coronavirus i Sverige. En dryg månad senare kom viruset på allvar till Sverige. Och sedan Folkhälsomyndigheten i mars skärpt sina riktlinjer
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.