Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Utomhus

Så ställer Clear Channel om under krisen

Publicerad: 28 maj 2020, 08:43

Coronakrisen har gjort att människor rör sig på ett annat sätt, vilket kräver att utomhusbolagen ser över och anpassar såväl erbjudanden som organisation, berättar kommunikations- och marknadsdirektören Marta Tiberg.

Foto: Clear Channel

Människors rörelsemönster har förändrats drastiskt till följd av coronaviruset, vilket påverkar utomhusbolagen. Medan vissa platser i stort sett är folktomma har antalet personer ökat på andra. Clear Channels kommunikations- och marknadsdirektör Marta Tiberg berättar vilka anpassningar bolaget gör till den nya situationen.


Ämnen i artikeln:

Clear ChannelUtomhuscoronaviruset

I slutet av januari bekräftades det första fallet av coronavirus i Sverige. En dryg månad senare kom viruset på allvar till Sverige. Och sedan Folkhälsomyndigheten i mars skärpt sina riktlinjer

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.