Utomhus
Så ska utomhusjättarna driva branschen framåt
Publicerad: 18 april 2023, 05:58
Magnus Heljeberg, JCDecaux samt Clear Channels Kenneth Ek och Ocean Outdoors Martin Landeby diskuterar utomhusmediets möjligheter och utmaningar.
Foto: Janne Næss
Ett förändrat sätt att jobba mot mediebyråerna, kampen mot tv, en reklamtrötthet som riskerar att sätta käppar i hjulen och varför inte en gemensam branschorganisation. Dagens Media samlar toppcheferna för Clear Channel, JCDecaux och Ocean Outdoor till ett samtal om utvecklingen för utomhus som medieslag.
Ämnen i artikeln:
Tema: Utomhusmarknaden 2023Digitala temaveckorToppnyheter förmiddagClear ChannelOcean OutdoorJCDecauxUtomhusMagnus Heljeberg har varit vd på JCDecaux sedan 2006, medan Kenneth Ek suttit på vd-posten på Clear Channel i drygt ett år – efter att först ha varit tillförordnad vd
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.