fredag31 mars

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Utomhus

Så ska Ocean Outdoor erövra Sverige

Publicerad: 3 februari 2020, 12:59

T.v: Ocean Outdoors premiumyta Piccadilly Lights, som passeras av 100 miljoner människor varje år. T.h: Anderas Lind och Hoss Khosravi är nordisk vd respektive utvecklingschef på Ocean Outdoor.

Foto: Ocean Outdoor/ Janne Næss

DOOH-pionjären Ocean Outdoor har just klivit in på den svenska utomhusmarknaden. Nordiska vd:n Andreas Lind avslöjar vad skandinaviska kunder och konkurrenter kan förvänta sig: ”När man tänker på bra utomhus är det Ocean Outdoor man ska tänka på”, säger han.

Ämnen i artikeln:

Ocean OutdoorUtomhusVisual ArtAdcity Media

Janne Naess

janne.naess@dagensmedia.se


Ocean Outdoors nordiska vd Andreas Lind tar emot på Stockholmskontoret tillsammans med utvecklingschefen Hoss Khosravi. Lokalerna delas med Visual Art, vars OOH-del bolaget köpte i september.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev