Utomhus
Så ska Ocean Outdoor erövra Sverige
Publicerad: 3 februari 2020, 12:59
T.v: Ocean Outdoors premiumyta Piccadilly Lights, som passeras av 100 miljoner människor varje år. T.h: Anderas Lind och Hoss Khosravi är nordisk vd respektive utvecklingschef på Ocean Outdoor.
Foto: Ocean Outdoor/ Janne Næss
DOOH-pionjären Ocean Outdoor har just klivit in på den svenska utomhusmarknaden. Nordiska vd:n Andreas Lind avslöjar vad skandinaviska kunder och konkurrenter kan förvänta sig: ”När man tänker på bra utomhus är det Ocean Outdoor man ska tänka på”, säger han.
Ocean Outdoors nordiska vd Andreas Lind tar emot på Stockholmskontoret tillsammans med utvecklingschefen Hoss Khosravi. Lokalerna delas med Visual Art, vars OOH-del bolaget köpte i september.
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.