Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

fredag14.05.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Utomhus

Så justerar tv, radio och utomhus sina priser inför 2021

Publicerad: 8 december 2020, 10:00

Foto: Getty images / Janne Næss

Medierna bäddar för ett osäkert 2021 efter den mest dramatiska perioden på flera år. TV4, Discovery, JCDecaux, Clear Channel, Ocean Outdoor, Bauer Media och Nent radio svarar på om och varför de höjer priserna inför nästa år.


Ämnen i artikeln:

Clear ChannelJCDecauxBauer Media GroupNENT GroupTV4

Ett av de mest dramatiska åren någonsin börjar lida mot sitt slut och medierna som kämpat med vikande reklamintäkter har börjat lägga prisplanen för det kommande året.

Hittills i år

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.