Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Utomhus

Rockad på Wallstreet Media

Försäljningsdirektören Linda Forsberg får det övergripande ansvaret när Wallstreet Media blir en del av Stampens övriga medieverksamhet.

Viktor Ek

viktor.ek@dagensmedia.se


Publicerad: 16 December 2016, 10:54
Uppdaterad: 16 December 2016, 10:57

Ämnen i artikeln:

WallstreetStampen

Omorganisationen syftar till öppnare samarbeten och tätare utbyten mellan reklamförsäljningen digitalt, i print och utomhus.

– Vi vill öppna upp för mer samarbete inom koncernen. Genom att tydligare få in Wallstreet i samma organisation som övriga varumärken kan fler jobba mer tillsammans. Det tror vi gynnar våra kunder och i slutändan affärerna i stort, säger Stampen Medias vd Johanna Öberg i ett pressmeddelande.

Linda Forsberg får det övergripande ansvaret över Wallstreet Media. Ny operativ chef blir Sanna Kindmark.

Jonas Stendahl, som varit vd på bolaget i fyra år, går under våren vidare till rollen som vice vd och försäljningsansvarig på IT-konsultbolaget Ports Group.

– Jag har haft 14 roliga, utvecklande och verkligen utmanade år på Wallstreet. Det skall nu bli väldigt spännande att ta mig an en ny tjänst i ett nytt bolag i en för mig helt ny marknad, kommenterar Jonas Stendahl.

Ämnen i artikeln:

WallstreetStampen

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.