Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Utomhus

Rockad på Wallstreet Media

Publicerad: 16 December 2016, 10:54
Uppdaterad: 16 December 2016, 10:57

Försäljningsdirektören Linda Forsberg får det övergripande ansvaret när Wallstreet Media blir en del av Stampens övriga medieverksamhet.


Ämnen i artikeln:

WallstreetStampen

Omorganisationen syftar till öppnare samarbeten och tätare utbyten mellan reklamförsäljningen digitalt, i print och utomhus.

– Vi vill öppna upp för mer samarbete inom koncernen. Genom att tydligare få in Wallstreet i samma organisation som övriga varumärken kan fler jobba mer tillsammans. Det tror vi gynnar våra kunder och i slutändan affärerna i stort, säger Stampen Medias vd Johanna Öberg i ett pressmeddelande.

Linda Forsberg får det övergripande ansvaret över Wallstreet Media. Ny operativ chef blir Sanna Kindmark.

Jonas Stendahl, som varit vd på bolaget i fyra år, går under våren vidare till rollen som vice vd och försäljningsansvarig på IT-konsultbolaget Ports Group.

– Jag har haft 14 roliga, utvecklande och verkligen utmanade år på Wallstreet. Det skall nu bli väldigt spännande att ta mig an en ny tjänst i ett nytt bolag i en för mig helt ny marknad, kommenterar Jonas Stendahl.

Viktor Ek

viktor.ek@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

WallstreetStampen

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev