onsdag31 maj

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Utomhus

Prishöjningar och digital utbyggnad för OOH

Publicerad: 5 december 2019, 07:59

Lotta Billing, print- och OOH-chef på Mediacom, och Finn Wikander, produktdirektör på Clear Channel.

Utomhusbolagen bygger ut sina digitala serier. Men än är det en bit kvar till ett verkligt nationellt nätverk. Dagens Media går igenom vad vi har att vänta av de olika medieslagen under 2020.

Ämnen i artikeln:

JCDecauxVisual ArtAdcity MediaMediacomClear ChannelUtomhus

Madeleine Nilsson

madeleine.nilsson@dagensmedia.se


Utomhusbolagen fortsätter sin digitala utbyggnad även under 2020. Samtidigt får Clear Channel och JCDecaux nu en ny konkurrent att räkna med då brittiska Ocean Outdoor köpt både Visual Art

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev