Utomhus
Prishöjningar och digital utbyggnad för OOH
Publicerad: 5 december 2019, 07:59
Lotta Billing, print- och OOH-chef på Mediacom, och Finn Wikander, produktdirektör på Clear Channel.
Utomhusbolagen bygger ut sina digitala serier. Men än är det en bit kvar till ett verkligt nationellt nätverk. Dagens Media går igenom vad vi har att vänta av de olika medieslagen under 2020.
Utomhusbolagen fortsätter sin digitala utbyggnad även under 2020. Samtidigt får Clear Channel och JCDecaux nu en ny konkurrent att räkna med då brittiska Ocean Outdoor köpt både Visual Art
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.