Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag05.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Utomhus

Prishöjningar och digital utbyggnad för OOH

Publicerad: 5 December 2019, 07:59

Lotta Billing, print- och OOH-chef på Mediacom, och Finn Wikander, produktdirektör på Clear Channel.

Utomhusbolagen bygger ut sina digitala serier. Men än är det en bit kvar till ett verkligt nationellt nätverk. Dagens Media går igenom vad vi har att vänta av de olika medieslagen under 2020.


Ämnen i artikeln:

AdcitymediaMediacomVisual ArtClear ChannelJCDecaux

Utomhusbolagen fortsätter sin digitala utbyggnad även under 2020. Samtidigt får Clear Channel och JCDecaux nu en ny konkurrent att räkna med då brittiska Ocean Outdoor köpt både Visual Art

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.