Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag29.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Utomhus

Missa inte årets utomhusevent

Publicerad: 2 Mars 2018, 12:59
Uppdaterad: 2 Mars 2018, 13:02

Carl Wåreus, Carin Kinnman och Nick Halas deltar på Dagens Medias inspirationsdag om utomhus – We are OOH.

Kom och lyssna på höjdare som Nick Halas, Carina Kinnman och Carl Wåreus.


Ämnen i artikeln:

We are OOH

Den 20 mars är det dags för Dagens Medias inspirationsdag om utomhus – We are OOH. Utomhus är en av få kanaler som fortfarande kan leverera rejäl räckvidd och är dessutom en stark kanal när det kommer till time spent.

Samtidigt är den digitala utomhusreklamen på framfart och gör det möjligt till skräddarsydda kommunikationslösningar med budskap som verkligen går ut i rätt tid, på rätt plats och till rätt målgrupp.

Huvudtalare på We are OOH, på At Six i Stockholm, är Nick Halas, head of innovation and data på Posterscope UK. Han ska ge en inblick i en rad spännande utvecklingsprojekt med fokus på hur vi kan kombinera ny teknik och data med utomhus.

Dessutom har du som besökare möjlighet att lyssna till Carina Kinnman, marknadschef på Apollo, Annelie Elfqvist, printchef på Scream och Carl Wåreus, head of agency på Google, i ett samtal om bland annat utomhus status som det (i princip) enda kvarvarande räckviddsmediet.

Peter Callius, affärsområdeschef på Kantar Sifo, håller en presentation om utmaningarna för framtidens mätningar av utomhus, medan IAB Sverige lanserar sin helt färska köparguide för digital utomhus.

Missa inte att anmäla dig!

Antalet platser är begränsat.

Ämnen i artikeln:

We are OOH

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.