Gå direkt till textinnehållet

Missa inte årets utomhusevent

Carl Wåreus, Carin Kinnman och Nick Halas deltar på Dagens Medias inspirationsdag om utomhus – We are OOH.

Kom och lyssna på höjdare som Nick Halas, Carina Kinnman och Carl Wåreus.

Den 20 mars är det dags för Dagens Medias inspirationsdag om utomhus – We are OOH. Utomhus är en av få kanaler som fortfarande kan leverera rejäl räckvidd och är dessutom en stark kanal när det kommer till time spent.

Samtidigt är den digitala utomhusreklamen på framfart och gör det möjligt till skräddarsydda kommunikationslösningar med budskap som verkligen går ut i rätt tid, på rätt plats och till rätt målgrupp.

Huvudtalare på We are OOH, på At Six i Stockholm, är Nick Halas, head of innovation and data på Posterscope UK. Han ska ge en inblick i en rad spännande utvecklingsprojekt med fokus på hur vi kan kombinera ny teknik och data med utomhus.

Dessutom har du som besökare möjlighet att lyssna till Carina Kinnman, marknadschef på Apollo, Annelie Elfqvist, printchef på Scream och Carl Wåreus, head of agency på Google, i ett samtal om bland annat utomhus status som det (i princip) enda kvarvarande räckviddsmediet.

Peter Callius, affärsområdeschef på Kantar Sifo, håller en presentation om utmaningarna för framtidens mätningar av utomhus, medan IAB Sverige lanserar sin helt färska köparguide för digital utomhus.

Antalet platser är begränsat.

Publicerad 2018-03-02 12.59Uppdaterad 2018-03-02 13.02

Ämnen i artikeln:

Dela artikeln: