fredag2 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Utomhus

Leeads gick från nätannonser till DOOH: ”Bara större ytor”

Publicerad: 21 april 2023, 10:55

Matthias Sånemyr är vd för Leeads. Foto: Pressbild

Leeads föddes för över ett årtionde sedan i den digitala världen med digitala ytor. 2019 satsade de på DOOH och har med sina med murals även börjat snegla åt det analoga. ”Det var ett självklart steg att gå in på digitalt utomhus. Det var inte så stor skillnad mot det vi redan gjorde, bara större ytor”, säger vd:n Matthias Sånemyr.

Ämnen i artikeln:

Tema: Utomhusmarknaden 2023UtomhusreklamToppnyheter eftermiddagLeeadsUtomhus

Joakim Wedholm

joakim.wedholm@dagensmedia.se


Leeads föddes 2010 med sin annonsslösning helt i den digitala världen och lade snabbt under sig tre Di Gasell-vinster. Vd:n Matthias Sånemyr berättar ett de ”ganska snabbt” hamnade på publicisters

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev