Få hela storyn
Starta din prenumeration
Utomhus
Publicerad: 7 november 2013, 08:40
Uppdaterad: 6 december 2015, 12:57
Via en unik reklamtavla kan H&M:s kunder förhandsboka plagg från designsamarbetet med Isabel Marant – med hjälp av Twitter.
Ämnen i artikeln:
H MDu missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.
Den speciella reklamtavlan med frostat glas står på Hamngatan i centrala Stockholm från och med i dag. I reklamtavlan får man en förhandsvisning av H&Ms designsamarbete med Isabel Marant som lanseras den 14 november.
Kunder kan också förhandsboka plaggen via Twitter. Genom att twittra #HMlookNbook frostas glaset av på reklamtavlan och plaggen från kollektionen syns. Samtidigt får man information om hur man kan förhandsboka plaggen.
– H&M strävar alltid efter att överraska våra kunder och vi ville göra något kreativt och spännande inför lanseringen av Isabel Marant pour H&M. Med reklamtavlan får vi en chans att uppmärksamma kampanjen utanför våra butiker, säger Sofia Jegerborn, marknadschef H&M Sverige i ett pressmeddelande.
Reklamtavlan kommer att vara aktiv till och med den 13 november. En trailer inför kampanjen har också tagits fram.
Ylva Larsson
Ämnen i artikeln:
H M