Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag25.01.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Utomhus

Klart: Så blir nya Outdoor Impact

Publicerad: 27 Januari 2020, 06:37

”I alla gemensamma system finns det saker som enskilda aktörer kommer att behöva kompromissa runt”, säger kommitténs ordförande Mats Rönne.

Foto: Janne Næss

Två viktiga förändringar har genomförts i nya Outdoor Impact som äntligen är klar. Dessa rör hur visningstid värderas samt minimivärdet kring vad som anses vara en visning. Två avgörande punkter för Ocean Outdoor som digitalt står utanför valutan: ”Ocean Outdoors önskemål har tillgodosetts”, säger Mats Rönne på Outdoor Impact.


Ämnen i artikeln:

Sveriges AnnonsörerOutdoor ImpactStarcomOcean Outdoor

Inom några veckor släpps den efterlängtade nya versionen av Outdoor Impact. Branschens stora förhoppning är att Ocean Outdoor, tidigare Visual Art och Ad City Media ska gå med i valutan

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.