Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag07.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Utomhus

Brittiska DOOH-jätten Ocean Outdoor har kastat sig in i tävlingen om att sprida digital utomhus i Sverige.

Foto: Ocean Outdoor

Kapprustning väntar inom DOOH

Clear Channel, JCDecaux – eller nya utmanaren Ocean Outdoor? Stora delar av Sverige är obeträdd mark inom DOOH, och guld finns att tälja för den som först erövrar gator och torg. ✓ Clear Channel fördubblar antalet digitala ytor ✓ Experten: ”Ocean Outdoor har legat i kreativ framkant sedan start” ✓ JCDecaux: ”Vi har de bästa digitala ytorna i de största städerna”.

Publicerad: 2 Mars 2020, 13:08

Janne Naess

Reporter

janne.naess@dagensmedia.se

Ocean Outdoors nordiske vd Andreas Lind tar emot på Stockholmskontoret tillsammans med utvecklingschefen Hoss Khosravi.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

JCDecauxClear ChannelOutdoor ImpactOcean Outdoor

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.