Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Utomhus

Brittiska DOOH-jätten Ocean Outdoor har kastat sig in i tävlingen om att sprida digital utomhus i Sverige.

Foto: Ocean Outdoor

Kapprustning väntar inom DOOH

Clear Channel, JCDecaux – eller nya utmanaren Ocean Outdoor?
Stora delar av Sverige är obeträdd mark inom DOOH, och guld finns att tälja för den som först erövrar gator och torg. ✓ Clear Channel fördubblar antalet digitala ytor ✓ Experten: ”Ocean Outdoor har legat i kreativ framkant sedan start” ✓ JCDecaux: ”Vi har de bästa digitala ytorna i de största städerna”.

Publicerad: 2 mars 2020, 13:08

Janne Naess

Reporter

janne.naess@dagensmedia.se

Ocean Outdoors nordiske vd Andreas Lind tar emot på Stockholmskontoret tillsammans med utvecklingschefen Hoss Khosravi.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

JCDecauxClear ChannelOutdoor ImpactOcean Outdoor

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.