Få hela storyn
Starta din prenumeration
Utomhus
Publicerad: 10 februari 2022, 06:54
Cecilia Claesson på JCDecaux och Martin Bergman på Billboard Media.
Utomhusbolagen JCDecaux och Billboard Media inleder samarbete i Malmö.
Ämnen i artikeln:
JCDecauxJCDecaux och Billboard Media inleder ett samarbete som innebär att JCDecaux produktportfölj utökas med 120 reklamytor i Malmö. Samarbetet omfattar Eurosize-skyltar i Malmös A-region.
– Detta blir ett mycket väl matchat tillägg i vårt produktutbud och ger en förstärkning i vår storstadsräckvidd, säger Cecilia Claesson, försäljningsdirektör på JCDecaux, i ett pressmeddelande.
Reklamytorna ingår delvis i riksserier hos JCDecaux men går även att köpas som lokala serier.
– Detta blir bra för både lokala och rikskunder, vi ska fortsätta att vara förstahandsvalet för utomhusreklam i Malmö, säger Billboard Medias vd Martin Bergman, i ett pressmeddelande.
Ämnen i artikeln:
JCDecaux