Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Utomhus

Hur har utomhus återhämtat sig efter pandemin?

Publicerad: 1 juni 2022, 09:33

Efterfrågan på utomhus är hög nu när alla restriktioner från pandemin är borta. Det vittnar både Clear Channels Claes Kugelberg och Ocean Outdoors Martin Landeby om.

Foto: John Guthed/Ocean Outdoor

Redan förra året passerade mediemarknaden som helhet 2019 års nivåer. Återhämtningen för utomhus går dock trögare.


Ämnen i artikeln:

IRMClear ChannelOcean OutdoorMediebyråbarometernToppnyheter eftermiddag

2020 var det sämsta året för mediemarknaden sedan finanskrisen, enligt IRM. Totalt backade reklaminvesteringarna med 5,2 procent till cirka 39 miljarder kronor.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev