Få hela storyn
Starta din prenumeration
Utomhus
Publicerad: 16 januari 2020, 06:00
”Vi ska växa rejält, och Clear Channel har ett ansvar som marknadsledare för att göra marknaden större”, säger vd:n Henriette Zeuchner
Foto: Janne Næss
Utomhusmarknaden växer, men konkurrensen tätnar i och med brittiska Ocean Outdoors etablering i Sverige. Clear Channels vd Henriette Zeuchner är den som ska se till att bolaget fortsätter vara marknadsledande. Esset i rockärmen är en ny framtidsstrategi som hon kallar bolagets nästa stora steg: ”Jag har jättehöga ambitioner”, säger hon till Dagens Media.
Bara en vecka har passerat av det nya året, och det märks att vanligtvis uppvarvade Stockholm befinner sig i halvdvala efter en lång julledighet. Trafiken flyter trots att klockan närmar
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.