Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Utomhus

Försäljningschefen om firandet: "Vi ska stänga Hell's Kitchen"

Publicerad: 16 mars 2017, 14:46
Uppdaterad: 16 mars 2017, 14:48

JCDecaux tar hem priset som Årets utomhusaktör.


Ämnen i artikeln:

JCDecaux

Försäljningschefen Cecilia Claesson jublar över segern.

– Det är så otroligt roligt, särskilt när man har pushat ett team så hårt som jag har gjort.

Vad var det som banade väg för segern, tror du?

– Vi har varit lyhörda, lyssnat på mediebyråerna, och haft en stor passion för produkten. Vi har lagt ner enormt mycket energi, säger hon och fortsätter:

– Jag fick precis ett meddelande från min man: "Jag hoppas att det var värt det".

Var det det, värt det?

– Ja, blod, svett och tårar lönar sig.

Hur ska ni fira?

– Först blir det middag på en av de krogar som min man äger – sen har jag lovat säljarna att vi ska stänga Hell's Kitchen.

Juryns motivering löd:

”JCDecaux är den aktör på utomhusmarknaden som just nu är mest proaktiv, engagerad och lösningsorienterad genom hela organisationen från säljledning till support. Dessutom med ett fokus på att ha högsta kvalitet på sina produkter och att ta ansvar för hela marknadens utveckling”

 

Niclas Rislund

niclas@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

JCDecaux

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News