Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Utomhus

Fler digitala stortavlor på centralen

Jernhusen Media och Visual Art lanserar fler och större digitala stortavlor på Stockholms centralstation.

Andrea Svanberg


Publicerad: 20 Maj 2014, 04:27
Uppdaterad: 06 December 2015, 12:37

Ämnen i artikeln:

Jernhusen Media

Nya digitala dubbelsidiga stortavlor har satts upp i Centralhallen på Stockholms centralstation. Där kan man bland annat kan se reklam från mobiloperatören Tre och Miljöpartiet.

Jernhusen Media och Visual Art står bakom uppsättningen av de fyra nya, sex kvadratmeter stora LED-skärmarna.

– En fördel är att man snabbt kan anpassa sitt budskap till vad som händer i omvärlden, det såg vi senast igår när Miljöpartiet bytte ut sina budskap i våra digitala skärmar för att kontra mot SD, säger Ann Hermansson, marknadsansvarig på Jernhusen Media till Dagens Media.

Nina Cronehag är chef på Jernhusen Media:

– De nya digitala stortavlorna har placeringar som skapar impact samtidigt som de harmoniserar med stationsmiljön, något som är viktigt för oss när vi etablerar nya ytor, säger hon till Dagens Media.

Jernhusen Media har tidigare satt upp digitala stortavlor intill trafikinformationstavlorna i Göteborg och Malmö och även en LED-skärm i storformat på Solna station.

Ämnen i artikeln:

Jernhusen Media

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.