Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Utomhus

Endast en nominering i Outdoor

Sverige fick bara en nominering i Outdoor.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se


Publicerad: 20 Juni 2011, 06:15
Uppdaterad: 06 December 2015, 15:07

Ämnen i artikeln:

DDB StockholmCannes

För nomineringen står DDB Stockholm för Volkswagen och kampanjen där Rolighetsteorin testades i praktiken. En fartkamera placerades vid Karlsbergsgatan34 i centrala Stockholm. De förbipasserande bilister som följde hastighetsbegränsningarnatävlade om att vinna pengar.

De Svenska byråerna hade total sett skickat in 44 bidrag till Outdoor.

Se alla Outdoor-nomineringar i dokumentet till höger.

Ämnen i artikeln:

DDB StockholmCannes

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.